Sunday, February 5, 2017

OOTD-Rosie ca focul


Stiu ca a trecut Craciunul dar nu m-am putut abtine si mi-am comandat acest tricou cu ren. Pare asa mai de Craciun si datorita culorii dar eu incerc sa il imping mai mult spre Valentine's day. :)) Din fericire pentru mine am avut inspiratie si am ales marimea L, nu vreau sa ma gandesc cum ar fi aratat un S pe mine. Artificiul cu tricoul iesit imi place desi eu cand l-am comandat am crezut ca este camasa. 
 Daca tot suntem in zona rosie am pus in cos si un mot rosu sa imi inveseleasca geanta. 
Colantii imitatie din piele si cizmele fara toc au devenit la ordinea zilei, mai ales ca a fost frig si zapada. Sper sa imi reiau cat de curand obiceiul de a purta fuste. 
Hai cu Primavara!

T-shirt-Dress Link
Bag-Meli Melo
Key Chain-Dress Link
Pants-Stradivarius








18 comments:

  1. You look fantastic :)
    you have a great blouse;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Que linda adorei o look
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    ReplyDelete
  3. A treia poza, imi place foarte mult! Esti super!

    ReplyDelete
  4. M-ai zapacit cu pantalonii astia! Vreau si eu!!!!

    ReplyDelete
  5. O tinuta casual, perfecta pentru o plimbare sau o iesire la cafea cu fetele. Si eu am crezut ca e camasa pe dedesubt, nu tricou, pana sa citesc articolul.

    ReplyDelete
  6. Vaaai ce dragut si dulce este outfitul <3

    ReplyDelete
  7. toata iarna am vrut un pulover rosu si nu gaseam. foarte frumoasa!

    ReplyDelete
  8. Rosie ca focul, sa te arda norocul.
    Imi place tinuta ta, puloverul e tare dragals.

    ReplyDelete
  9. motul de la geanta imi place mult! eu am vazut un pulover cu om de zapada pe undeva in carrefour, dar cu leduri. ala da minunat! :D

    ReplyDelete
  10. Imi place, e o tinuta vesela. Ma gandesc cand au trecut sarbatorile de iarna asa de mult. Ce fain e si motul!

    ReplyDelete
  11. Vai ce ren drăgălaș! Nu contează că a trecut Crăciunul, tricoul tău e prea cute pentru a fi ținut în dulap.

    ReplyDelete
  12. Mi-am dat seama ca nu prea haine si accesorii rosii.

    ReplyDelete
  13. Arati bine si imi place tinuta, e plina de viata 😊

    ReplyDelete
  14. Superba tinuta. Imi plac si pantalonii.

    ReplyDelete
  15. Foarte draguta tinuta, te prinde! Pup 😘

    ReplyDelete
  16. E suuper tinuta! Imi place mult. pupici :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...