Monday, November 14, 2016

Fashion nudes-Intensive color creme-Review


Desi parul meu este Balayage, periodic imi vopsesc radacinile pentru a reimprospata look-ul si pentru asta folosesc un blond inchis.
Parul meu natural este saten inchis, si inainte la radacina foloseam un ciocolatiu, dar mi-am dat seama in timp ca nu era o alegere prea fericita si nu se potrivea cu varfurile blonde. 
Asadar blondul inchis a fost o alegere mai buna si de aceasta data am ales sa folosesc nuanta BW7 Blond mineral inchis de la Palette
Face parte din noua colectie Fashion Nudes cu nuante naturale in tendinte. Tonurile de nude sunt usor de purtat fie ca vorbim de tinuta, machiaj sau de culoarea parului. 
Avand o culoare naturala foarte inchisa, pentru mine blondul acesta mediu a fost exact ce imi trebuia pentru ca a reusit sa imi deschida radacinile si sa imi uniformizeze look-ul. 
Il recomand pentru fetele brunete care vor sa isi deschida parul cu o nuanta sau doua. 
Masca de ingrijire cu complex de keratina m-a ajutat sa il revigorez dupa vopsire si continutul a fost suficient pentru a o imparti in doua si a pastra a doua parte pentru spalarea urmatoare. 



2 comments:

  1. Imi plac nuantele din colectia Fashion Nudes, e super ca au inclus in pachet si masca de ingrijire cu keratina.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...