Saturday, October 29, 2016

NOTD-Party time



A trecut ceva timp de la ultimul NOTD si intamplator sau nu tot o manichiura pe negru va prezentam atunci. Ce-i drept imi plac culorile inchise pe unghii si nu ma pot abtine sa le folosesc. 
De cand mi-am luat aceasta oja de la Melkior de abia asteptam sa o incerc, are si un nume sugestiv: Party time
Mi se par atat de haioase punctuletele colorate si prima combinatie pe care am vrut sa o incerc a fost pe baza neagra si nude de la Opi. Mi-a placut foarte mult rezultatul si cred ca si pe un fundal alb va arata interesant. 
Ca top coat si baza am folosit lacul de la Melkior. 




10 comments:

  1. Que unha linda
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    ReplyDelete
  2. Foarte frumos topper-ul asta cu confetii, eu nu l-am folosit inca <3

    ReplyDelete
  3. Chiar daca oja este predominant cu negru, punctuletele ma trimit cu gandul la bombonele copilariei, este minunata.

    ReplyDelete
  4. Ce faine si vesele sunt :)

    http://fashionsofa.net

    ReplyDelete
  5. Draguta asta mica de la Melkior! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...