Thursday, October 13, 2016

Long Sleeves Printed Jacket

 Cand am comandat aceasta jacheta am crezut ca este o chestie din piele cu diverse decupaje si pietre aplicate. Mi s-a parut o idee interesanta desi nu aveam nici cea mai mica idee in ce combinatie o voi purta. 
Cand am primit un pachetel foarte mic am avut impresia ca mi s-a incurcat comanda. Oricat de buni ar fi la impachetat era putin probabil sa fie ceva din piele. 
Cand am vazut-o am fost un pic dezamagita. Deja ma imaginam ca in fotografiile acelea de pe internet cu ce am comandat si ce a ajuns de fapt. 
Ce-i drept a fost si prima comanda de pe acest site, sansele sa fie un esec erau destul de mari. M-am dus repede pe site sa verific din nou fotografia. Intr-adevar fantezia cu pielea si decupajele au fost doar in mintea mea. M-am dus sa o probez si surpriza, arata foarte bine si are si manecile suficient de lungi, semn ca am ales marimea potrivita (M). Este dintr-un material grosut foarte apropiat de cel al rochiei, iar pe dedesubt are si captuseala. 
Intentia a fost sa o port cu o bluza neagra si eventual cu blugi dar apoi m-am razgandit si am luat-o peste little black dress. 
Arata foarte bine ca blazer, adauga acel "nu stiu ce" tinutei. Este clar, o adaug la lista de comenzi reusite si imi caut alte bunatati pe site, sigur mai gasesc ceva interesant. 
Voi cum sunteti cand primiti o comanda plasata online?

Jacket- DressLily
Bag- Meli Melo





12 comments:

  1. beautiful, elegant and feminine set :)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Imi place mult intreaga tinuta! Gecuta e adorabila, s-o porti cu drag!

    ReplyDelete
  3. Pufuletele ăla de la geantă schimbă total ţinuta. Mi se pare că adaugă a pop of colour! :D

    ReplyDelete
  4. Are un model foarte frumos si te prinde stilul acesta mai elegant.

    ReplyDelete
  5. This jacket is so beautiful!
    Blery&Ily
    www.thesprintsisters.com

    ReplyDelete
  6. sunt nerabdatoare la orice comanda.imi place mult combinatia

    ReplyDelete
  7. Foarte faina jacheta, imi place, si se potriveste perfect cu o rochie neagra, sa o porti cu placere.
    Sa ai un weekend frumos!
    Xoxo,

    ReplyDelete
  8. Love your jacket!

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    ReplyDelete
  9. Very nice and elegant look with fantastic jacket :-*
    http://bambolai.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...