Monday, October 31, 2016

Autumn leaves


Toamna este un anotimp nesuferit cu ploile, frigul si mofturile ei, insa un lucru este cert-ofera un decor pe cinste. In acest decor de toamna am ales sa port o tinuta pe masura. 
Cerceii si cocul au rolul de a da o nota de eleganta tinutei mai ales ca am primit un feedback pozitiv din partea voastra pentru cocul imens in varful capului. 
Ce-i drept masina mea nu este de aceeasi parere si condusul nu este deloc confortabil cu o asemenea coafura. :))

Jeans-Zara
Shirt-Zara
Bag-Guess
Boots-Stradivarius





19 comments:

  1. ce imi place cum ai facut parul! si paltonul..trebuie sa-l scot si eu.puppp

    ReplyDelete
  2. Great outfit, I like the coat it's amazing :)

    http://fashionconfessions.blogspot.mk/

    ReplyDelete
  3. Foarte faina culoare paltonului si brosa imi place tare, tare mult :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, este un martisor primit de la fratele meu :)

      Delete
  4. Superb! Pana ma mobilizez eu sa fac poze se matura toate frunzele :)).
    Imi place și ținută și cocul. Foarte bine te prinde. Am pandantiv cum ai tu cerceii, hihi.
    Pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cand am luat cerceii nu aveau si pandantiv....i-am luat special pentru o postare :))

      Delete
  5. Imi place tinuta, e perfecta pentru toamna! <3

    ReplyDelete
  6. Super peisaj, superba tinuta.Nici pentru mine nu ar fi foarte lejer un coc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e...dar rabda baba la frumusete :))

      Delete
  7. You look amazing
    Fabulous outfit

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Si eu sunt adepta acestui stil vestimentar, e potrivit si la birou plus ca I love layering in acest sezon ;)

    ReplyDelete
  9. Foarte eleganta tinuta. Geanta este foarte frumoasa!

    ReplyDelete
  10. Imi place cum ti-ai facut parul, arati ca Audrey Hepburn in "Breakfast at Tiffany's".
    Xoxo,

    ReplyDelete
  11. frumoasa tinuta imi place G T

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...